Kategoria ogólna > Pytania i odpowiedzi

ZALANIE MIESZKANIA

(1/4) > >>

tom_haa:
Mam do Was pytanie,
Mieszkam na parterze i mój sąsiad, z którym dzielę mieszkanie (lokal obok, moja łazienka graniczy z jego przedpokojem i częścią łazienki, też parter oczywiście) oświadczył, że go zalałem, pojawiła się u niego mokra plama na ścianie. Sprawdziłem wszystkie baterie, sprawdziłem odpływ od wanny - na moje oko nic nie leci. Zakręciłem nawet zawory od ciepłej i zimnej wody. 
Moje pytania:
- co mogę jeszcze zrobić, żeby wykluczyć, że to coś u mnie,
- czy jest możliwość zalania sąsiada, który mieszka też na parterze, a nie po pionie,
- może zalewa go może ktoś z piętra, po pionie?
- może leci coś z dachu?
Jestem laikiem więc, jakbym wprowadził kogoś w śmiech w zw. z moją wiedzą w w/w temacie, to wybaczcie.
Proszę o jakąś radę.

Arkadisuz3321:
Ja raz miałem zalane mieszkanie i byłem z tego powodu bardzo zdenerwowany. Ledwo z tym wytrzymałem.

lumon:
Polecam mieszkania w fajnej lokalizacji od dewelopera Ronson https://ronson.pl/panoramika/o-osiedlu/ Sama u niego zakupiłam i jestem bardzo zadowolona. Wszystko oddane w terminie i bez zadnych uchybien.

Solny123:
Ja kiedyś zalałem babce mieszkanie, która mieszkała poniżej. Przychodziła do mnie chyba z 5 razy w miesiącu i mówiła, że jej mieszkanie zalewam. Ja u siebie kompletnie nie widziałem aby coś gdzieś przeciekało. Zaprosiłem ją i jej pokazałem, że u mnie jest sucho :D po paru dniach znowu przylazła i akcja ta sama.. W końcu znalazłem przyczynę. Cała woda zbierała się pod gumolitem w łazience.. były to małe ilości, więc tego nie widziałem :) Oczywiście jej nic nie powiedziałem, że to rzeczywiście ode mnie leciało :D

lumon:

--- Cytat: Arkadisuz3321 w Marzec 25, 2019, 02:12:41 pm ---Ja raz miałem zalane mieszkanie i byłem z tego powodu bardzo zdenerwowany. Ledwo z tym wytrzymałem.

--- Koniec cytatu ---